Дали се вредни ? Според „GOOGLE’’ 10 празнични подароци кои луѓето најмногу ги посакуваат

Google состави листа на подароци кои најмогу луѓето ги посакуваат. Знаете кои се тие десет безвредни работи ?

  1. Iphone X
  2. Ugg (чизми)
  3. Call of Duty WWII (видео игра)
  4. Vans (патики)
  5. Canada Goose (зимска јакна )
  6. Fenty Beauty(шминки)
  7. Nike air jordan 11 retro(патики)
  8. JC Penny(пижами)
  9. MVMT(часовник)
  10. Hermes Birkin(чанта)

Дали е вредно да се потроши брдо пари за некој подарок кој нема да го имаш за некоја година? Зошто не би отишле на некое патување кое ке го паметите целиот живот. Ќе имате спомени. Ќе имате што да раскажете и со што да се пофалите на секого. Дали озбилно вашата среќа се наоѓа во некои глупи шминки и чанти? Материалисти! 

За мене најголем подарок е да сме сите заедно собрани за божиќ. Да одиме по бадниковото дрвце со дедо ми како што одевме и минатата година. Да пукаме петарди со брат ми. Да ме влече татко ми на санките и покрај тоа што имам седумнаесет години. Да го спремам бадниковото лебче со баба ми и мајка ми. За тој iphone што ке дадам пари можам да си платам авион до дома и да сум со тие кои највеќе не очекуваат.. За тие патики што би дале дванаесет илјади можете да направите толку многу работи.. некој за божиќ нема ниту 120 денари а не па 12 илјади.. Ако сте стварно среќни за овие подароци кои утре може и да се покварат и искинат сериозно незнам до каде стигна светот. Не бидете материалисти! 

 

Напишете коментар